سفارش تبلیغ
صبا ویژن
از شریفترین کردار مرد بزرگوار آن است که از آنچه مى‏داند غفلت نماید . [نهج البلاغه]

تلنگر

محل کار ما جو بسیار دوستانه ای دارد. همه سر وقت می آیند و با حوصله وظایف خود را انجام می دهند.در وقت بیکاری و در پایان کار دوستان که چند نفرشان ثابت هستند دور هم نشسته و از هر دری سخنی می گویند. همه با اطلاع و احترام و حفظ حرمتها حرف می زنند. از همه چیز هم می گویند .امروز از جرات ورزی گفتیم . یعنی احترام به حقوق دیگران و....برای بعضی ها این نحوه برخورد سخت بود.چون عادت نکرده و یا خیلی عاطفی هستند.ولی این روش برخورد ضرری به کسی نمی رساند. یک بار هم شده امتحان کن .البته با چاشنی تفکر. گفتم لج بازی نکن . خلاصه جمع خوبی است .خصوصا حضور یکی از دوستان پزشک که انصافا هم اطلاعات بالایی در زمینه های تاریخی و ادبی و ....دارد و هم بسیار با هوش و حاضر جواب خلاصه یک تکه نمک است.  هم فال و هم تماشاست . دیدار دوستان و افزایش معلومات . شما هم بیا.


علی ::: شنبه 88/8/9::: ساعت 10:31 عصر

سلام

ممنون که به مطلب قبلی توجه داشته و آن را مطالعه کردید.مطمئن هستم که تصمیم گرفته ای شاد زندگی کنی تا دچار مرگ تدریجی نشوی.شروع کن .ریز و درشت و آبی و صورتی و ....فرق نمی کند.قدمی بردار سرت را بالا بگیر . به آینده نگاه کن . خرما بخور. الان را به جد دریاب . حرفت را جدی و محترمانه به طرف مقابل بگو. اگر کسی را دوست داری بهش زنگ بزن. اگر چیزی را دوست داری آن را بخر. اگر قصد مسافرت داری بلیط تهیه کن. اگر گرسنه ای بلند شو لااقل یه املت درست کن.خلاصه معطل نکن شاید کسی یا چیزی یا جایی انتظار تو را می کشد. انتظار سخته معطل نکن .

        غافل مباش ار عاقلی دریاب اگر صاحب دلی                        باشد که نتوان یافتن دیگر چنین ایام را 




علی ::: چهارشنبه 88/7/29::: ساعت 10:36 عصر

شما تدریجا خواهید مرد اگر به سفر نروید و اگر مطالعه نکنید و اگر به صدای زندگی گوش نداده و اگر به خود اهمیت ندهید.

شما یواشکی خواهید مرد اگر اعتماد به نفس خود را کشته و فرصت کمک به خود را به دیگران ندهید.

شما به آهستگی می میرید اگر برده عادتها بوده و هر روز در یک مسیر گام برداریدو اگر عادتهای خود را تغییر نداده و رنگهای گوناگون نپوشیده وبا کسانیکه نمی شناسید گفتگو نکنید.

شما به آرامی خواهید مرد اگر از ابراز علاقه شدید درونی خود اجتناب کنید همان احساس درهم تنیده که چشمان شما را درخشان کرده و ضربان قلب شما را بالا می برد.

شما تدریجا می میرید اگر هنگامیکه از شغل و عشق خود رضی نیستید زندگی خود را عوض نکنید. وبرای تغییر  چیزی که به آن اطمینان ندارید ریسک نکنید و به دنبال رویای خود نرفته و برای یک بار هم که شده برای فرار از پند عاقلانه به خویش فرصت ندهید.

از امروز شروع کن ریسک کن از همین الان تصمیم بگیر و کاری را شروع کن

اجازه نده دچار مرگ تدریجی شوی خوشحال بودن را فراموش نکن.

اشتباه نکن اینها را من نگفته ام بلکه سخنی است از پابلو نرودای شیلیایی .ولی چه خوب گفته . سعی کن گوش کرده و عمل کنی . مهم نیست چه رنگی هستی .فقط یک رنگ و روشن باش . و رنگارنگ بپوش و شاد زندگی کن . . 




علی ::: یکشنبه 88/7/19::: ساعت 11:29 عصر

حدود 4 ماه و 2 روز از آخرین یادداشت من می گذرد.نمیدانم چرا در این مدت چیزی ننوشتم . مهم هم نیست بلکه مهم این است که ننوشتم ولی دوباره می خواهم بنویسم.این بار می خواهم درد دل های خود را بنویسم. مشاهدات خود را تحریر کرده تا پیام رسان دردهای ناگفته باشم.دردهای آنان که زبان گفتن نداشته و نیز پا و نای رفتن. غریبه نیست یه کم بیا نزدیکتر پول تو جیب داری وضع حساب بانکیت چطوره انبارت پر یا نه دلار چنده بلیط رفت و برگشت کیپ تاون چنده. نمیدانم هر که هستی خداوند نعمت را برای بندگان آفریده .سالم باشی . نوش جانت .ولی یادت باشه زمستان نزدیکه و باد پاییزی از راه رسیده و حسنک کفش و زیور لباس ندارد. 

تلقین و درس اهل نظر یک اشارت است        گفتم کنایتی و مکرر نمی کنم

راستی یاد رفت بگم بازی پیروزی و استقلال هم یک یک شد. اصلا به ما چه .




علی ::: چهارشنبه 88/7/15::: ساعت 11:52 عصر

ایام انتخابات است. نامزدها ثبت نام کرده و بعد از بررسی صلاحیتها توسط مقامات قانونی 4 نفر در عرصه مانده اند . به قول خویش آمده اند تا برای پیشرفت کشور توان خود را به بوته اجرا بگذارند.هر 4 نفر مسلمان و ایرانی و به درجاتی محبوب و دارای سوابق اجرایی مختلف می باشند. بیاییم حرمت انتخاب و منتخب را نگهداشته و در این عرصه پا را از حریم اخلاق بیرون نگذاریم. تهمت نزنیم .از امکانات عمومی برای تبلیغ استفاده نکنیم. به طرفداری یا علیه کسی آمار غلط ندهیم. یادمان باشد دیر یا زود خواهیم رفت و در آنجا بدون بهانه باید جوابگو باشیم. راستی یادم رفتم بگویم ایران ایران را فراموش نکنیم برای اعتلای وطن و پاسداشت گذشته افتخارآمیز و سربلندی فرزندان این مرز و بوم بیایید و رای دهید. اینجا هیچکس بیگانه و بیگانه پرست نیست . اینجا ایران است جایی که تمام فرزندان آن جان به کف آماده اند اما با دنیا هم سر جنگ ندارند.به امید دیدار


علی ::: چهارشنبه 88/3/13::: ساعت 12:27 صبح

<   <<   11   12   13   14   15   >>   >
>> بازدیدهای وبلاگ <<
بازدید امروز: 13


بازدید دیروز: 6


کل بازدید :80726
 
 >>اوقات شرعی <<
 
>> درباره خودم<<
 
>>فهرست موضوعی یادداشت ها<<<
 
 
>>اشتراک در خبرنامه<<
 
 
>>طراح قالب<<